GYIK

Kell regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem kell. Regisztráció nélkül is tudsz vásárolni. Amennyiben mégis regisztrálsz, akkor nem kell a következő vásárlásodnál újra megadni a nevedet és címedet, illetve a regisztrált vásárlóink számára időről-időre kedvezményeket biztosítunk, így javasoljuk, hogy regisztrálj.

Hogyan tudok vásárolni?

  1. A megvásárolni kívánt termékre kattints rá a főoldalon.
  2. Állítsd be a darabszámot, hogy mennyit szeretnél venni (Alapértelmezetten ez egyen fog állni.).
  3. Nyomd meg a “Kosárba rakom” gombot. Ezzel beletetted a terméket a virtuális kosaradba. Ha tovább akarsz még vásárolni, akkor választhatsz másik terméket.
  4. Ha megvennéd a kiválasztott terméket, kattints a “Pénztár” gombra. Itt meg kell adni a számlázási címet, illetve a szállítási címet, amennyiben különbözik a számlázási címtől.
  5. Miután megadtad az adatokat, ki kell választanod a fizetési módot. Fizethetsz bankártyával a honlapon, vagy személyesen a futárnak készpénzben.
  6. Ha megrendelted a terméket, kapsz tőlünk egy visszaigazoló emailt, majd hamarosan keresni fog a futár a kiszállítás miatt.

Milyen módon tudok az oldalon fizetni?

A plusskozlekedes.hu oldalon bankkártyával illetve készpénzzel tudsz fizetni.

  1. Ha készpénzzel fizetnél, akkor a fizetési lehetőségeknél az “Utánvét” opciót válaszd. Ekkor személyesen a futárnak kell odaadnod a vásárlás összegét.
  2. Kártyával is van lehetőséged fizetni a megrendelt termékért. Fontos, hogy ilyenkor mindig előre kell fizetned, a futárnál már nincs lehetőséged fizetésre.

Hogyan tudom átvenni a megvásárolt terméket?

Házhozszállítással

Az általad megadott szállítási címre visszük a terméket. A megrendelést követően a futárhoz kerül a termék, aki felveszi veled a kapcsolatot az általad megadott elérhetőségeken (email, telefon). Leegyezteti veled, hogy mikor tudja kivinni a címedre a terméket. Kérjük, ebben az időpontban légy valóban ott, illetve legyen bekapcsolva a telefonod, mert ha nem talál meg a futár, akkor telefonon fog keresni. Amennyiben nem sikerült elsőre kivinni a terméket, akkor még egyszer fogunk próbálkozni. Ha a második alkalom is sikertelen, akkor újabb kiszállításnak már plusz költsége van, amely ebben az esetben téged terhel.

Csomagautomatába való szállítással

A szállítási módoknál válaszd a FOXPOST csomagautomatába való szállítást. A legördülő listából kiválasztod, hogy hova szeretnéd kérni a csomagot. Ezután befejezed a rendelési folyamatot. Mi a terméket átadjuk általában még aznap a FOXPOST-nak, ők pedig két-három napon belül kiszállítják az általad megadott helyszínre. Amikor kiszállították, küldenek neked egy emailt és sms-t is, hogy a termék átvehető. A csomagautomatánál bankkártyával tudsz fizetni, amennyiben utánvétes rendelést jelöltél  meg.

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A házhozszállítás díja 762 forint. Jelenleg Magyarországon belül tudunk házhozszállítani. 10 ezer forintos rendelés fölött a házhozszállítás ingyenes.

Amennyiben nem találtál válasz a kérdésedre, írj nekünk a kalauz@plusskozlekedes.hu email címre, és munkatársaink 24 órán belül válaszolni fognak.